lördag 30 juli 2011

Vilat upp mig...

Idag har jag passat på att vila upp mig. Imorgon ska jag nämligen åka tåg till Karlskrona för att hälsa på mina små söta kusiner. Ja, tre stora kusiner också så klart och moster Karlotta och hennes Johan. Detta ska bli så spännande. Vi får se om vi kan skaffa en gruppbild på oss små ;-) 

Jag har ännu en anledning att vila mig mkt. Jag växer sååå fort. Var på BVC i torsdags och då mätte jag 64cm och 6,4kg. Mamma och Pappa kommer bli starka om jag ska fortsätta växa i denna takt.. 

 Nu ska jag inte "tjöta" mer utan ni ska få se bilder på mig istället...

Jag och Mamma myser mest hela tiden :-)

Pappa och Jag på Waynes Coffee  

Mamma kom på att jag med hjälp av en kudde kan sitta i vagnen och på så sätt vara social vid köksbordet när Mamma och Pappa äter :-)

Mormor och Jag leker med Meya

1 kommentar:

Hege sa...

Tro mig - jag har startat om både det ena och det andra. jag har använt olika datorer, olika telefoner, en blogg-app, testat med min gamla blogg (där det heller inte fungerar) och i ett desperat försök startat en blogg på mats google-konto. Det fungerar på Mats!!! Dvs det är något som är fel med mitt google-konto. Och inte attans går det att få någon hjälp därifrån.
BLÄ!!!!!