onsdag 6 juli 2011

Gnällig dag!

Idag har jag varit JÄTTE GNÄLLIG. Ja det händer faktiskt att jag också är det!
Mamma har försökt med allt. Bära mig på 7 olika sätt, lägga mig i babysittern, lägga mig i Mamma och Pappas säng, vagnen inne i lägenheten och ute på balkongen. Men inget passade mig. Aha blöjan måste det vara tänkte Mamma och hon bytade blöja... usch vad trist det var då... jag grät så tårarna sprutade.
Till slut kom hon på DET! 
Hon lät mig ligga på skötbordet och satte igång torktummlaren. DÅ blev jag lugn och somnade. Gissa om det ljudet är lugnande... ni ser på bilden nedan hur gött jag mår :-)



1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ FRED!

VISST KAN MAN INTE VARA PÅ TOPP VARJE DAG. MEN JAG TYCKER ATT DU SKÖTTE DEJ VÄLDIGT BRA PÅ BRÖLLOPET. FIN VAR DU OCKSÅ. DET BLEV EN HÄRLIG BRÖLLOPSDAG FÖR OSS ALLA.

KRAMAR FRÅN FARMOR