torsdag 3 november 2011

Vad händer?

Hej alla fina och glada bloggläsare!

Ni undrar ju säkert om jag lärt mig något nytt... Det har jag!!

Nu kan jag skrika själv, Mamma slipper fylla i till mig ;-) Det är så roligt att göra massa höga ljud!
Dessutom äter jag nu gröt 2ggr per dag och däremellan riktig mat. Har lite svårt och vänja mig vid fisk bara med kött och kyckling är smaskens.
Idag somnade jag när jag åt gröt, var sååå trött.... Men jag lät inte Mamma få fotobevis ;-)

Mamma packar lite idag så jag får roa mig med skrik och min mobil i sängen, Mamma har sänkt ner den och då kan jag dra i den, det är lycka!!!!

1 kommentar:

Viola sa...

Hej söte Fred! Här ute händer massor. Jag går fram som en ångvält därhemma men när vi får gäster och mamma eller pappa beklagar sig så bara ler jag och då säger alla att "så illa kan det väl inte vara, hon är ju så söt!". Mamma och pappa morrar och jag vandrar stolt iväg på nya huligan-parader. För mamma och pappa har rätt...jag ÄR verkligen klåfingrig. Gör allt jag kan för att de ska tycka att Emilia var lugn när hon var bebis :-)

Det är så kul att läsa om dig och se alla fina bilder. Min mamma säger att vi minsann måste ses snart och jag håller med!

Bamsekramar från Viola