tisdag 29 november 2011

Sessorna på besök

Sessorna, mina fina kusiner Saga och Vilda kom på besök igår :-) Stora har dom blivit. Tyvärr blev Pappa sjuk på kvällen så vi fick imorse be dom flytta till Mormor och Morfar. Inga problem där trivs dom ju också bra. Mamma, jag, Sessorna och deras Mamma gav oss iväg för utflykt och besök hos Mormor och Morfar men vi fick avbryta för Mamma kände sig också dålig. Nu har vi varit hemma ett tag och hela familjen har sovit en stund.... Jag får mest roa mig själv eller sitta och mysa hos Mamma, men det är ju inte fy skam med mys ;-) Roar mig själv gör jag bäst i lära gå stolen!

Mina fina sessor fick jag träffa lite, vi fick se dom äta gröt, jag fick visat dom mitt gym och det verkar dom gilla ;-)
Hoppas ni har det bra hos Mormor och Morfar, jag tycker det är synd att vi inte kunde leka mera...

Puss på Sessorna och Mamman deras och tack för ert besök, om än kort väldigt underbart!

1 kommentar:

Sessorna sa...

Ett bamsetack för att vi fick komma! Ditt babygym är jätteroligt och sen har du en häftig fotboll. En sån önskar sig Vilda i julklapp:-)

Puss till dig och dina fina föräldrar♥