tisdag 18 oktober 2011

Sjukhus

Idag har jag varit på sjukhuset.
Jag har fått feber igen och imorse kräkte jag ner både mig och Pappa två gånger :-(
Doktorn hittade inget så det är antagligen ett sånt där elakt virus som ska försvinna av sig själv inom en vecka.

Jag är väldigt trött nu! Sover mycket och helst i Mammas famn. Mamma säger att det får man när man är sjuk, så hon är nära mig hela tiden. Det är bra för jag känner mig trygg då..

Pappas trygga famn är egentligen skönare men han jobbar.... Men den ska jag mysa i så fort han kommer hem!

2 kommentarer:

Sessorna sa...

Krya på dig kusin vitamin! Vi tänker på dig och tycker så synd om dig! Sov nu bort alla baciller och tänk på att alla pussar du får av mamma och pappa är en puss närmare tills du blir frisk!

En stor kram till din mamma och pappa också!!

Anonym sa...

Hej Fred!
Så skönt att se dej piggelin igen!
Nu ska jag ut med Hedda och ikväll kommer hunden Sacra hit.Hälsa mamma att jag hittat kameran.

Kram kram till er alla från farmor