måndag 12 september 2011

Vill inte ha napp längre...

Hej allihop!

Det var ett tag sen jag skrev men mitt humör har tröttat ut mig lite. Det växlar rätt mycket och vi tror att det är för att jag lär mig massa nytt varje dag.
Nappen har jag helt ratat, när Mamma el. Pappa försöker ge mig den blir jag totalt vansinnig. Den är inte god! Jag trycker ut den med tungan och ser riktigt äcklad ut för att dom ska förstå att jag inte vill ha den.

I Torsdags var vi i vårt hus och tittade lite. Det besiktigades då och allt såg bra ut.
Jag tyckte det var kul att få se mitt blivande rum och allt annat. Det ska bli så spännande att få flytta. Idag är det exakt 2 månader kvar tills vi flyttar in i huset!!

Nu blir det bilder som visar lite vad vi hittat på :-)

Jag leker med Doggelina och Fotbollen

Hela familjen ligger på golvet och busar :-) Härligt med helg!

Mamma och Jag är speedade till tusen ;-)

 Efter besiktning av hus åkte jag och Mamma till Christel och fikade lite. Tack gammelfaster det var mysigt!!

Så här trött blir man när man varit och handlat med Mamma i bärsele.

Inga kommentarer: