tisdag 20 september 2011

En spännande dag imorgon

Imorgon väntar en spännande dag. Jag och Mamma ska på mammagruppsträff i Landskrona. Det är Angeliqa och Sebastian som bjudit med oss i deras mammagrupp. Det gjorde de så fort de fick höra att vi skulle flytta till Barsebäcks golfbana :-) Det är vi mycket tacksamma för och vi ser fram emot imorgon.

Mamma och Jag myser lite innan det är dags för nattamål och sänggående.
Ser ni att mamma är tröttare än vad jag är ;-)

Förresten!
Vi har även varit på föräldrargruppsträff på BVC här i Malmö.
Vi var 6 barn och jag var ensam kille :-)
Det var mycket trevligt och jag hade mycket att titta på där jag satt i Mammas knä.
Pratade gjorde jag hela tiden också för att få allas uppmärksamhet och det lyckades ;-)

Gonatt på er vänner!

Inga kommentarer: