fredag 26 augusti 2011

Malin på BVC

Tjolahopp!!
Idag har jag varit på 3månaders kontroll hos Malin på BVC. Jag blev ju 3månader igår :-) Malin är en jätte snäll tjej som jag brukar flörta lite med... hon väger och mäter mig, det är helt OK för sen pratar hon med mig lite och jag tycker det är så kul. MEN idag var hon inte snäll! Hon gav mig två sprutor idag, en i varje lår. OJOJOJ så ledsen jag blev.. och när jag slutat gråta så trodde Malin att hon skulle prata lite med mig.. men jag ville inte det, ABSOLUT inte!! Hon gjorde ju ajaj med mig... :-( 

När jag kom hem fick jag lite alvedon och mat av Mamma. Nu sitter jag i min babysitter och leker och stojar och har mig. Inte märker Mamma att jag är på
sämre humör och det är ju skönt, nu hoppas vi att det håller sig så här resten av dagen.



bild på glad kille tagen 11.30 26/8
Jaha vikt och längd Fred när ska du berätta om det undrar ni nu...så jag ska inte hålla på det längre. 
7120g och 67cm 
Ja det pekar uppåt på kurvan :-)  

Förresten, ser ni min rosa nalle hon har fått ett namn nu. Det är Doggelina och henne gillar jag mycket! Tack fam Fredlund :-)

Inga kommentarer: