söndag 14 augusti 2011

Åter till vardagen igen..

Hej alla glada!

Nu har vi gjort en vardagsvecka och den har vi tagit oss igenom bra. Pappa har jobbat och tyckte det var helt ok att gå tillbaka till jobb. Han fick en lugn start då alla ännu inte är tillbaka från semestern. Men imorgon är det andra bullar :-)
Mamma och Jag har haft det bra hemma. Jag har haft någon kinkig dag och testat Mamma lite men hon är rätt envis hon med... Veckan som kommer är det verkligen fullt upp. Vi ska bla träffa två vänner till Mamma som hon inte träffat på länge 6mån resp. 11år (ja ni läste rätt) och det ska bli såå spännande.

Här kommer lite foton från veckan som gått...

Jag har hittat Teddy och han har blivit en bra kompis..

Teddy är jätterolig!!

Jag, Pappa och Teddy tittar på tv

Pappa fick mata mig innan jag skulle gå och lägga mig i lördagskväll för Mamma drack ett glas vin :-)

Har ni sett så cool jag är i hatt ;-)

Nu måste jag äta för jag är såååå hungrig så tjingeling!

Inga kommentarer: