tisdag 10 maj 2011

14 dagar innan BF

Idag är det 14 dagar kvar till beräknad förlossning. Jag tycker det är mysigt i mammas mage för än så länge visar jag inga tecken på att vilja komma ut. Igår berättade mamma för mig att utanför magen är det bättre, för då får man även kela med pappa! Den du... den ska jag fundera på :-)


Idag ska Mamma och Pappa iväg på sista "föräldrar kursen". Den handlar om amning och tiden efter förlossningen. Det är ju smart av mig att stanna kvar i magen tills dom gått igenom det... för om jag brås på min Mamma och Pappa tycker jag om mat MYCKET!!


Nedan är foto på mig i mammas mage 14 dagar innan beräknad förlossning


Vi hörs!
/Mini

1 kommentar:

Hege sa...

Tjodeloo på dig din lilla/e filur. Jag hittade till din sida även om din mamma minsann inte berättat något för mig....
Ha det bra där inne, men vänta lite aldeles för länge med at tkomma ut - mammor och pappor tycker int eom att vänta för länge på sina bebisar...