måndag 17 september 2012

Första dagen

Idag har jag varit på dagis för första gången. Det gick bra tyckte både pappa och jag. Vi är bara fyra killar i vår grupp Clownen i nuläget o sen ska två tjejer börja i november. När vi lekte ute med de andra grupperna däremot var det fullt ös. 40 barn 1-3 år så många nya kompisar ska jag nog få :-) Till slut blev jag hungrig och ville gå in. Vi fick korv till lunch - mums - och sen var det dax att åka hem. Skönt, för jag blev verkligen trött av allt det nya o all lek!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lille killen du är ju så fin och så stor! Mamma är stolt över dig och hoppas att du får det roligt med dina kompisar.
Puss på dig

Sessorna sa...

Vi har också börjat på dagis - och älskar det! Hoppas att du också har roliga fröknar och busiga kompisar. Vi kan visa vårt dagis när du kommer och hälsar på, det är jättenära vårt hus.

Pussen på dig, store killen ♥