söndag 19 februari 2012

Glad

Så här glad blir man när man blir kallad stor pojke. Jag visade Pappa mitt senaste framsteg när han pratade med Farmor i telefon :-) Pappa fattade först inte vad det var han bevittnat men tur e att Mamma tjuvlyssnade på samtalet.
Pappa säger: Fred kröp precis fram till mina fötter satte sig upp och sträcker sig efter mig. Han vill upp :-) Nawww

Mamma säger: Satte han sig upp själv?

Pappa säger: Oj, vi bevittnade visst ett nytt framsteg hos Fred här nyss. Sätta sig upp själv har han inte gjort tidigare...

Äntligen har både P&M förstått att jag kan och då blir jag så här glad och stolt över mig själv!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Fred!
Kul med allt nytt du lärt dej!! Och den sprudlande glädje du utstrålar.
På lördag kanske du visar det nya som jag inte sett. Det ska bli roligt att träffas då.

Kramar från Farmor