tisdag 10 januari 2012

Underbart...

Idag har det varit helt underbart väder!
Jag och Mamma passade på att vara ute mycket på förmiddagen för man vet ju aldrig om det skulle få för sig att bli sämre på eftermiddagen. Idag blev det ju inte det så vi kunde ta en eftermiddags promenad också :-)

Vad gjorde vi i förmiddags då?
Jo, vi var på lekplatsen och testade gunga, vippbräda (jag vet inte vad det heter men vi kallar det så) och rutschkana. Det var roligt!! Framförallt var det skönt att gunga i solen ;-)



Efter lekplatsen så sov jag lite i vagnen och när vi var hemma igen trodde Mamma att jag skulle sova vidare. Tji fick hon! Jag ville också vara med och titta när hon städade i trädgården. Mamma fick fixa en filt som jag kunde sitta på. Det var super kul!


Hoppas vädret fortsätter så här, för jag gillar verkligen att vara ute. 
 Mamma och Pappa pratar mycket om golf, tydligen ska det vara kul när det är så här fint väder...


1 kommentar:

Sessorna sa...

Åhh vad det ser härligt ut att gunga! Vi är på väg mot våren och då blir det mycket utelek, det är bra. Då håller man sig frisk och slipper tråkiga saker som feber.

Puss på dig, Finaste Fred!