måndag 13 juni 2011

19 dagar gammal idag!

Hej alla glada!!

Idag har jag varit på BVC på nytt och vägt mig. Mamma gissade på 4800-4900g och vi får väl säga att hon hade rätt. Jag vägde 4850g! Jag växer så det står härliga till precis som det ska vara när man är liten..

Jag har nu träffat alla mina kusiner på Mammas sida, det har varit spännande för oss alla.
Nu väntar jag bara på att få träffa kusinen Ralf :-) och det är inte lång tid kvar tills vi träffas.

Vad gillar jag förutom Mammas mjölk då?
  • Att bada är hur gött som helst. Jag blir totalt avslappnad och får man sig ett mål mat efteråt så sover man som en PRINS.
  • Älskar att sova i vagnen när Mamma el. Pappa är ute och går med mig så man kan få frisk luft.
  • Kissa ner handdukar i badrummet är en annan hobby så tvättmaskinen går varm.. ;-)
  • Mysa med Mamma och Pappa så klart! 
  • Nappen har jag även lärt känna och vänjer mig mer och mer vid den.
Här kommer vår första familjebild
(Tack Johanna för hjälpen)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Fred!
Det var så roligt att träffa dig och dina föräldrar igen i lördags. Du är så mysig!
Kram,
Johanna

Angeliqa Jönsson sa...

Mycket fin familjeild :)
Kram Agge