onsdag 27 april 2011

Start

Hej,

Tanken med denna sida är att mina fastrar, min moster och kusiner som bor en bit härifrån ska få följa min utveckling när jag väl är född.
Min mamma som kommer sköta denna sida är inte speciellt bra på att skriva men hon lovar att göra sitt bästa. Kanske blir det mest foton men det är väl det som är det roliga. Lägg gärna kommentarer till mig hur jag kan förbättra/förändra sidan, när jag kommit igång ;-)

Nu är det endast fyra veckor kvar tills det är beräknat att jag ska komma ut.
Mamma mår fortfarande väldigt bra men börjar känna av att jag är tung :-) Som vi fick sagt till oss på ultraljudet i v.32 så är jag en liten tjockis. Det är mamma och pappa väldigt glada för, det betyder att jag mår bra i magen och får den näring jag behöver.

På fredag gör mamma sin sista abetsdag och därefter gäller det för henne att bocka av alla uppgifter på listan inför min ankomst. Tex: Slipa och måla spjälsäng, städa ugnen, städa ur garderober och förråd. Detta för att det ska vara rent, fint och plats till mig i lägenheten när jag kommer med hem från BB.

Ja det var allt för idag :-) Ta hand om er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

test

Anonym sa...

Hej!

Så kul med en blogg! Den ska jag följa fastän jag inte bor så långt ifrån :)Jag börjar bli riktigt nyfiken på vem du är som gömmer dig där inne i magen!

Kram,
Johanna

Anonym sa...

Kära Mini.
Mormor och morfar längtar jätte mycket till din landning. Du är så hjärtlig välkommen till vår värld. Kram på dig, mamma och pappa får också kramar.

Hälsning från Mormor & morfar

Anonym sa...

Hej Mini!
Nu har även farmor hittat till din sida. Jag börjar snart med stor spänning att vänta på din ankomst. Det ska bli så roligt att få ett litet barnbarn till. Jag hoppas nu bara att din mamma snart blir frisk från den envisa förkylningen. Hon verkar ju ha en hel del saker som hon vill hinna med före den stora dagenD.
Kram till er alla från farmpr

Angeliqa Jönsson sa...

Skall börja läsa denna blogg nu från START... Puh!
Varför har jag inte vetat om denna sen innan???

=)

Kram Agge o Basse